How Brands Grow w Poznaniu

12 Czerwca 2023, 10:00-16:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Wstęp na wydarzenie
już niedostępne 676,50 zł -
  Wstęp na wydarzenie + książka How Brands Grow cz. I (PL)
już niedostępne 799,50 zł -
  Wstęp na wydarzenie + książka How Brands Grow cz. II (PL)
już niedostępne 799,50 zł -
  Wstęp na wydarzenie + książka BUILDING DISTINCTIVE BRAND ASSETS (PL)
już niedostępne 799,50 zł -
  Wstęp na wydarzenie +pakiet książek How Brands Grow cz. 1 i cz. 2 (PL) + BUILDING DISTINCTIVE BRAND ASSETS (PL)
już niedostępne 1 045,50 zł -

HOW BRANDS GROW W POZNANIU!

DOWIEDZ SIĘ JAK ROSNĄ MARKI?

Polska Izba Biznesu ma przyjemność zaprosić na wyjątkowe wydarzenie z pogranicza biznesu i marketingu. Do naszego miasta zawita przedstawicielka Ehrenberg-Bass Institute, jednego z obecnie najbardziej znanych ośrodków zajmujących się teorią marketingową opartą na dowodach naukowych. Będzie to pierwszy i jedyny wykład w języku polskim w Poznaniu na temat teorii How Brands Grow!

GOŚĆ SPECJALNY:

Gościem specjalnym będzie Magda Nenycz-Thiel - Research Professor w Instytucie Ehrenberg-Bass, który prowadzony jest przez Byrona Sharpa - jednego z najbardziej znanych profesorów marketingu na świecie. Magda dołączyła do Instytutu w 2006 roku, po ukończeniu studiów magisterskich w Polsce i Niemczech.

Przez okres pięciu lat, Magda prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem dla firmy Mars Incorporated. Przez kolejne 3 lata była ona tez pierwszym Mars Chair - stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated.

Magda wraz z zespołem badawczym była pionierem badań wzrostu kategorii w Instytucie i skupia się na wykorzystaniu odkryć do poprawy sposobów realizacji inwestycji wzrostowych. Jest założycielką i liderem Inicjatywy na rzecz Rozwoju Kategorii (Industry Growth Initiative).

Obecnie głównym celem Magdy jest pomoc organizacjom w transformacji w kierunku kultury opartej na dowodach (evidence-based culture) w odniesieniu do rozwoju kategorii i marek.

Główne obszary badań Magdy to wzrost kategorii, dostępność fizyczna, marki własne, e-commerce i innowacje. Publikowała w wielu międzynarodowych czasopismach, od Journal of Advertising Research, Marketing Letters po European Marketing Journal

DLACZEGO WARTO?

To będzie wyjątkowa okazja dla wszystkich, którzy chcą poznać prawa rządzące rozwojem firm, zrozumieć jak działa marketing i poznać najnowsze trendy w tej dziedzinie. Magda Nenycz-Thiel zaprezentuje teorie znane z książek, ale z użyciem zupełnie nowych przykładów i w kontekście kryzysu gospodarczego oraz wysokiej inflacji. Podczas wydarzenia będą również możliwości do networking'u, dzięki czemu będziesz miał okazję poznać innych specjalistów i ekspertów z branży.

TEMATYKA WYDARZENIA:

          

PLAN WYDARZENIA:

  • Godz. 9:30 -10:00 - przyjazd i rejestracja gości
  • Godz. 10.00 - 11:00 Wykład I
  • Godz. 11:00 - 11:15 - przerwa kawowa
  • Godz. 11:15 - 12:30 - Panel dyskusyjny z sesją Q&A
  • Godz. 12:30 - 13:30 - przerwa lunchowa i okazja do networkingu
  • Godz. 13:30 - 14:30 Wykład II
  • Godz. 14:30 - możliwość zakupu książek, okazja do rozmowy i networkingu przy kawie
  • Godz. 16:00 - zakończenie wydarzenia

Planowana jest również sesja Q&A z Magdą i innymi ekspertami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące rozwoju firmy.

W trakcie eventu będzie możliwość zakupu książek w języku polskim, w tym pozycji uznawanych za must-have dla każdego marketingowca i właściciela firmy.

DLA KOGO JEST TO WYDARZENIE?

To wydarzenie jest idealne dla marketerów, menedżerów, właścicieli firm i wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności marketingowe i dbać o długoterminowy rozwój swoich przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy działasz w sektorze B2C czy B2B - to wydarzenie jest dla Ciebie!

Nie przegap okazji, aby posłuchać jednej z najwybitniejszych postaci w dziedzinie marketingu i poznać prawdziwe i skuteczne zasady rozwoju dla Twojej firmy.





Zobacz również:

konferencje Budowa marki w biznesie Komunikacja w biznesie Marketing Rozwój biznesu Strategia w biznesie wydarzenia Poznań