How Brands Grow w Poznaniu

12 Czerwca 2023, 10:00-16:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Poznaj eksperta


Prof. Magda Nenycz-Thiel

Magda Nenycz-Thiel jest profesorem naukowym w Instytucie badawczym Ehrenberg-Bass, pod przewodnictwem Byrona Sharpa. Magda dołączyła do Instytutu w 2006 roku, po ukończeniu studiów magisterskich w Polsce i Niemczech.

Przez okres pięciu lat, Magda prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem dla firmy Mars Incorporated. Przez kolejne 3 lata była ona tez pierwszym Mars Chair - stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated.

Magda wraz z zespołem badawczym była pionierem badań wzrostu kategorii w Instytucie i skupia się na wykorzystaniu odkryć do poprawy sposobów realizacji inwestycji wzrostowych. Jest założycielką i liderem Inicjatywy na rzecz Rozwoju Kategorii (Industry Growth Initiative).

Obecnie głównym celem Magdy jest pomoc organizacjom w transformacji w kierunku kultury opartej na dowodach (evidence-based culture) w odniesieniu do rozwoju kategorii i marek.

Główne obszary badań Magdy to wzrost kategorii, dostępność fizyczna, marki własne, e-commerce i innowacje. Publikowała w wielu międzynarodowych czasopismach, od Journal of Advertising Research, Marketing Letters po European Marketing Journal (https://scholar.google.com/citations?user=AAGlhSkAAAAAJ&hl=en).