How Brands Grow w Poznaniu

12 Czerwca 2023, 10:00-16:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Książki

red-book.jpg


HOW BRANDS GROW CZ. I

Marketerzy nie są znani jako wielcy entuzjaści liczb - większość z nich od twardych faktów woli teorię, a nad nauką stawiają artyzm. Pomimo tego, zdawałoby się nieznaczący tekst naukowy opublikowany przed dekadą przez Oxford University Press wywołał prawdziwą rewolucję w praktykowaniu marketingu. W tym roku How Brands Grow obchodzi 10tą rocznicę wydania.

Financial Times określił książkę jako "empiryczną, starannie uargumentowaną i w zdrowy sposób kontrowersyjną. Większość książek z dziedziny marketingu opiera się na nieuchwytnych założeniach, nie grzesząc przy tym dokładnością. How Brands Grow to zupełnie przeciwieństwo takiego stanu rzeczy."

Niezwłocznie po wydaniu, How Brands Grow wywołało kontrowersje oraz zaciekawienie pośród marketerów na całym świecie. Czytelnicy Advertising Age zgodnie uznali ją za Najlepszą Książkę w 2013 roku. Dziś, wydana w kilkunastu językach, zgodnie uznawana jest za pozycję obowiązkową przez CEO oraz Chief Marketing Officers globalnych korporacji.

mix-ebook.jpg

How Brands Grow 2 pogłębia zagadnienia poruszane w pierwszej części książki, a także osadza je w tak ciekawych obszarach jak rynki wschodzące, usługi, produkty trwałe, sektor B2B czy towary luksusowe. Podobnie jak w pierwszej części, autorzy popierają swoje wnioski dowodami oraz badaniami naukowymi, umożliwiając tym samym obalenie wielu mitów, które towarzyszą naukom marketingowym. Tego rodzaju podejście sprawia, że książka polecana jest przez marketerów na całym świecie - w tym uznanych polskich praktyków, których opinie znajdą Państwo w książce!

Druga część How Brands Grow sprzedała się na całym świecie w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy - jesteśmy bardzo dumni, że przypadło nam w udziale wprowadzenie na polski rynek jej polskiego wydania!

BUILDING DISTINCTIVE BRAND ASSETS PO POLSKU - NOWOŚĆ

Building Distinctive Brand Assets