Konferencja Marketing w Kulturze i Forum Kultury Cyfrowej 2023

25 Października 2023, 09:30 (środa) - 27 Października 2023, 14:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

FAQ

MwK x FKC 2023 FAQ

1. Jak się zarejestrować?
Należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturzeforumkulturycyfrowej2023/.

2. Jakie rodzaje biletów mogę wybrać?
W konferencji możesz udział na żywo lub online (transmitujemy sesje plenarne 25 i 26 października). Liczba miejsc na żywo jest limitowana. Warsztaty odbywają się tylko i wyłącznie stacjonarnie i mogą w nich uczestniczyć tylko osoby biorące udział w jednym lub dwóch dniach konferencji.

3. Gdzie na żywo odbywa się Konferencja Marketing w Kulturze + Forum Kultury Cyfrowej?Z uczestnikami i uczestniczkami, którzy zakupili bilet na żywo. Widzimy się 25-27 października 2023 w Gdańsku w nowej siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej, Kunszcie Wodnym, przy Targu Rakowym 11, 80-806 Gdańsk. Z uczestnikami i uczestniczkami, którzy kupili bilet online widzimy się przed monitorami. Linki do wydarzenia zostaną wysłane przed konferencją.

4. Czy Konferencja ma swoje social media?
Konferencja Marketing w kulturze posiada oficjalny hashtag #MwK2023. Wszelkie informacje, a także relacja na żywo, będą dostępne na Instagramie Instytutu Kultury Miejskiej: www.instagram.com/ikm_gdansk, a także na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

5. Zapewniacie nocleg?
Nie zapewniamy noclegu. W cenie biletu konferencyjnego jest udział w 2-dniowym wydarzeniu i wydarzeniach dodatkowych. Dzień warsztatowy jest dodatkowo płatny.

6. Czy jest możliwość płatności przelewem? Jak pobrać fakturę pro-forma?
Jest, wybierz ikonkę przelewu tradycyjnego oraz podczas rejestracji podaj dane do faktur. Evenea automatycznie wystawi pro-formę, którą wyślę na Twojego emaila.

7. Ile mam dni na opłacenie faktury pro forma?
Na opłacenie pro-formy mają Państwo 6 dni.

8. Skąd dostęp do wydarzenia online?
Dostępy dla uczestników i uczestniczek online zostaną przesłane na maile podane przy rejestracji najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem konferencji (każdego dnia). Wszyscy uczestnicy otrzymają link do nagrań z konferencji, które będą dostępne najpóźniej od 22 listopada.

9. Gdzie znajdę regulamin konferencji?
Regulamin możecie sprawdzić TU.

10. Czy na konferencji zaplanowano czas na rozmowę i dyskusję z prelegentami?
Pytania od publiczności będą zadawane pod koniec danego panelu.

11. Czy będzie after party?
Wieczorem 25 kwietnia odbędzie się mid party, koncerty na sali audytoryjnej w Kunszcie Wodnym. Wstęp dla uczestników i uczestniczek konferencji bezpłatny. Dodatkowo, po rejestracji i w miarę wolnych miejsc, będą mogły wziąć w nim udział osoby spoza grona uczestników i uczestniczek. Godzinę oraz szczegóły zapowiemy w późniejszej komunikacji.

12. Potrzebuję zaświadczenia, potwierdzenia delegacji, faktury itp.?
Pierwsze kroki prosimy kierować do Punktu Informacji konferencji. Informujemy, że na miejscu nie będziemy drukować faktur, są dostępne tylko online (wysyłamy dokumenty e-mailowo).

13. Czy na konferencji będzie zapewnione jedzenie, napoje? Czy brać własne kanapki?
Na #MwK2023 zapewniamy Państwu kawę, herbatę, wodę, soki i drobne przekąski w przerwach kawowych, a po południu zapewniamy lunch w wersji wegańskiej i wegetariańskiej.

14. Czy możliwe są zwroty biletów?

Bilety można przepisać na innego uczestnika/uczestniczkę. Daj nam znać jak najwcześniej, najpóźniej na 5 dni przed startem konferencji. Najlepiej na maila: [email protected]

15. Mam pytania, jak mogę się skontaktować z organizatorami?

[email protected]- prosimy o pisanie na naszą pocztę e-mail.