To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

WARSZTAT - 11 kwietnia 2019

11 kwietnia 2019 R GODZ: 9:00 - 17:00:

WDROŻENIE PRACOWNIKA W ZADANIA JAKO KLUCZOWY PROCES OSIĄGANIA EFEKTYWNOŚCI INDYWIDUALNEJ-SPECIAL FORCES STANDARDS W SŁUŻBIE CONTACT CENTER*

*Główny moduł (5 godzin szkoleniowych). Szkolenie prowadzone przez Trenera GROM Wojciecha Wereszko, byłego oficera JW GROM, przywódcy, Trenera, Project Managera

AGENDA 2. WARSZTATU 13.02.2019:

9:00 - 9:30: Powitanie + sesja wymiany doświadczeń uczestników

Moderacja: Anna Karwacka CCTRAINING, Marcin Sosnowski SMB

Zapoznanie się uczestników oraz moderowana wymiana informacji i doświadczeń na temat wdrażania pracowników i kryzysu na rynku pracy. Co robimy w contact center aby skutecznie wdrażać pracowników? Jak nasze działania wpływają na efektywność indywidualną? Dyskusja i wymiana doświadczeń Trenerów, gości i moderatorów..

9:30 - 10:15: Coaching i monitoring przy pomocy Speech Analysis - czy system może rozpoznawać intencje rozmówcy?

10:15 - 10:45: przerwa kawowa, networking i wymiana wiedzy

10:45 - 11:45: Temat: Rozterki prawne Trenera i HR Managera. Warsztat oparty na praktycznej interpretacji i zastosowaniu RODO w codziennej pracy HR Managera i Trenera

mec. Tomasz Grzybowski, kancelaria CORE LAW GRZYBOWSKI & PILC

Tomasz Grzybowski uczestniczy w pracach legislacyjnych w Parlamencie Europejskim w Brukseli. W przystępny sposób potrafi przenieść bieżące wymogi prawne na praktyczne działania zespołów contact center.

  • Co RODO zmieniło w życiu Trenera? Zapisy odnoszące się do analizy jakościowej rozmów telefonicznych i chatów.
  • Casusy prawne - część 2., czyli business case'y z życia Trenera - omówienie
  • Moderowana sesja pytań i odpowiedzi

11:45 - 17:00: WDROŻENIE JAKO KLUCZOWY PROCES OSIĄGANIA EFEKTYWNOŚCI INDYWIDUALNEJ

Wojciech Wereszko, coach, były oficer JW GROM, przywódca, Trener, Project Manager

Zagadnienie nr 1 - Proces wdrożenia - co to takiego i czemu służy?

Zagadnienie nr 2 - Kluczowe punkty wdrożenia - osadzenie w środowisku firmowym - kreowanie kultury współodpowiedzialności i zależności.

Zagadnienie nr 3 - Odwieczne pytania - kto powinien wdrażać nowego pracownika oraz ile ma to trwać?

Zagadnienie nr 4 - Jak płynnie przejść od wdrożenia do szkolenia. Jakie przyjąć wskaźniki efektywnościowe oraz oceny procesu?

Wprowadzenie do tematu nr III - Szkolenie poprzez zaangażowanie i budowanie wiarygodności. Na czy skupić główny wysiłek szkoleniowy.

Warsztat ROUND TABLE - praca nad rozwiązaniami na budowanie programów wdrożeniowych 

Etapy szkolenia oraz tezy prelekcji oparte są o doświadczenia zaczerpnięte z procesów rozwojowych jednostek specjalnych oraz ich modelu zarządczego, w którym najważniejsze motto brzmi "Ludzie ważniejsi niż sprzęt i pieniądze". Jak służby specjalne kształcą swoich pracowników? Trening prowadzony jest wg. koncepcji behawioralnej. Następnie kształcone są kompetencje operacyjne, sprawność intelektualna i pamięć operacyjna w warunkach realnego zagrożenia. Skuteczność treningu i rozwój kompetencji u uczestników jest weryfikowana na drodze specjalnie aranżowanych testów przeżyciowych (realne role zadaniowe).

O godzinie 13:30 w przerwie warsztatu obędzie się 45 minutowa przerwa na lunch.


17:00 - 17:15: Podsumowanie i zakończenie (omówienie wymagań dla kolejnego spotkania)