
WARSZTAT - 21 maja 2019
21 maja 2019 R GODZ: 9:00 - 17:00
SZKOLENIE POPRZEZ ZAANGAŻOWANIE I BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI. NA CZYM SKUPIĆ GŁÓWNY WYSIŁEK SZKOLENIOWY- SPECIAL FORCES STANDARDS W SŁUŻBIE CONTACT CENTER*
*Główny moduł (5 godzin szkoleniowych). Szkolenie prowadzone przez Trenera GROM Wojciecha Wereszko, byłego oficera JW GROM, przywódcy, Trenera, Project Managera
AGENDA 3. WARSZTATU 26.03.2019:
9:00 - 9:30: Powitanie + sesja wymiany doświadczeń uczestników
Moderacja: Anna Karwacka CCTRAINING, Marcin Sosnowski SMB
Zapoznanie się uczestników oraz moderowana wymiana informacji i doświadczeń na temat budowania zaangażowania pracowników. Co robimy w contact center aby angażować pracowników? Czy nam się udaje? Dyskusja i wymiana doświadczeń Trenerów, gości i moderatorów.
9:30 - 10:15: Jak dbać o jakość rozmów prowadzonych przez Voice Boty? Czy boty angażują rozmówcę?
10:15 - 10:45: przerwa kawowa, networking i wymiana wiedzy
10:45 - 11:45: Temat: Rozterki prawne Trenera i HR Managera - część 3. Warsztat oparty na praktycznej interpretacji i zastosowaniu RODO w codziennej pracy HR Managera i Trenera
mec. Tomasz Grzybowski, kancelaria CORE LAW GRZYBOWSKI & PILC
Tomasz Grzybowski uczestniczy w pracach legislacyjnych w Parlamencie Europejskim w Brukseli. W przystępny sposób potrafi przenieść bieżące wymogi prawne na praktyczne działania zespołów contact center.
- Co RODO zmieniło w życiu Trenera? Zapisy odnoszące się do analizy jakościowej rozmów telefonicznych i chatów.
- Casusy prawne część 3., czyli business case'y z życia Trenera - omówienie
- Moderowana sesja pytań i odpowiedzi
11:45 - 17:00: TEMAT SESJI GŁÓWNEJ 5H: SZKOLENIE POPRZEZ ZAANGAŻOWANIE I BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI. NA CZY SKUPIĆ GŁÓWNY WYSIŁEK SZKOLENIOWY
Wojciech Wereszko, były oficer JW GROM, przywódca, Trener, Project Manager
Zagadnienie nr 1 - Cykliczne szkolenie wewnętrzne jako strategia firmy. Jak tworzyć budżety szkoleniowe i rozwojowe?
Zagadnienie nr 2 - Kluczowe aspekty efektywności szkoleniowej. Z czego powinny wynikać treści programów szkoleniowych. Jak dobierać metody i formy szkolenia w zależności od poziomu rozwoju zawodowego i indywidualnego.
Zagadnienie nr 3 - Angażować czy motywować? Proste techniki podnoszące skuteczność szkoleniową. Odwrócona zasada Pareto.
Zagadnienie nr 4 - Rozwój specjalistyczny i przywódczy, czy idą z sobą w parze? Czy każdy ma predyspozycje do kierowania pracą innych ludzi?
Wprowadzenie do tematu nr IV - Ocena procesu rekrutacji, wdrożenia i szkolenia pracownika.
Warsztat ROUND TABLE - praca nad rozwiązaniami na budowanie zaangażowania konsultantów cc. O godzinie 13:30 w przerwie warsztatu obędzie się 45 minutowa przerwa na lunch.17:00 - 17:15: Podsumowanie i zakończenie (omówienie wymagań dla kolejnego spotkania)
Miejsce
ul. Czerska 8/10, Warszawa