BIZNESOWA NOC SZKOLEŃ

7 Czerwca 2024, 18:00-21:15 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Katarzyna Bebrys


TEMAT SZKOLENIA:

JAK EFEKTYWNIE ROZMAWIAĆ, CZYLI SYSTEMY REPREZENTACJI W KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ. PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY.

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jak poprawić komunikację z Klientem aby Twoja sprzedaż był skuteczniejsza.
  • Dostaniesz gotowe rozwiązania jak być lepszym sprzedawcą.
  • Dowiesz się jak wzmocnić swój komunikat sprzedażowy i postawę wobec Klienta.
  • Dowiesz się kim jesteś a kim jest Klient. Poznasz style zachowań Klientów i swój typ osobowości.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:

Dla każdego, bo Każdy z nas na swój sposób sprzedaje. 😊

AGENDA SZKOLENIA:

  1. Aspekty psychologiczne w sprzedaży. (15 min.)
  2. 3 systemy reprezentacji - czyli jak się skutecznie komunikować. (30 min.)
  3. Gotowość Klienta do zakupu w oparciu o systemy reprezentacji. (15 min.)
  4. Osobowość sprzedawcy kontra Osobowość Klienta. (30 min.)

KILKA SŁÓW OD TRENERA O SZKOLENIU:

Nie chcesz sprzedawać jak wszyscy? Zapraszam na moje szkolenie!

Jestem przekonana, że dowiesz się zaskakujących informacji, które pomogą Ci się wyróżnić i uskutecznić sprzedaż. 😊 Moim celem jest aby sprzedaż stała się dla Ciebie genialną okazją do ciekawych rozmów i budowania fantastycznych relacji.

SYLWETKA TRENERA:

KATARZYNA BEBRYS

Trener o bogatym wieloletnim doświadczeniu zawodowym, przede wszystkim w obszarze sprzedaży.

Początek kariery zawodowej wiąże z pracą w branży odzieżowej marki premium, gdzie zdobyła solidne podstawy w obszarze obsługi klienta i budowania relacji biznesowych. Następnie przez 8 lat pracowała w bankowości na stanowisku doradczym i managerskim, co pozwoliło jej rozwinąć umiejętności zarządzania oraz negocjacji.

Odważnie dotykała nowych branż, takich jak sexshop online, co pokazuje jej gotowość do wyzwań i eksperymentowania.

Dodatkowo, przez 3 lata zajmowała się tworzeniem biznesu online skupiając się na branży beauty i wellness. Wykorzystując social media aktywnie buduje swoją markę osobistą, co owocuje rosnącym gronem klientów i partnerów biznesowych. Dzięki tym doświadczeniom posiada bardzo rozwinięte kompetencje w zakresie rozmów biznesowych i negocjacji.

Od ponad 7 lat prowadzi biuro ubezpieczeń, co daje jej unikalne spojrzenie na rynek biznesowy i umożliwia skuteczne doradztwo w zakresie finansów i ubezpieczeń.

Obecnie, jako pasjonat rozwoju osobistego, postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi, stawiając się w roli trenera biznesu. Jej celem jest inspirowanie innych do ciągłego rozwoju oraz wspieranie w osiąganiu sukcesów zawodowych.