Konferencja Marketing w Kulturze 2022
12 Kwietnia 2022, 08:00 (Wtorek)
Online lub na żywo: Teatr Szekspirowski w Gdańsku,
Uwaga: od dnia 11.04 sprzedaż biletów na wersję online odbywa się tylko za pomoca szybkiej płatności internetowej.
Jak promować wydarzenia kulturalne? Skąd czerpać inspiracje? W jaki sposób wykorzystywać trendy marketingowe w działalności instytucji kultury? M.in. takie pytania stawia organizowana 12-13 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Konferencja Marketing w Kulturze. W programie wystąpienia na temat: spójnej komunikacji marki instytucji, profilowaniu treści do różnych grup docelowych, wykorzystaniu NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwaniu funduszy zagranicznych. Zarejestruj się już teraz!
To siódma edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. - W roku 2020 i 2021 konferencja odbyła się w formule online. Z radością i zachowaniem reżimu sanitarnego, wracamy do organizacji Marketingu w Kulturze na żywo. Dyskusje pomiędzy panelami i spotkanie w gronie osób odpowiedzialnych z promocję kultury w instytucjach, NGO, firmach i grupach nieformalnych są sercem tego wydarzenia. Cieszymy się, że znów zobaczymy się z naszymi uczestnikami i uczestniczkami - mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej.
PROGRAM
WTOREK, 12 KWIETNIA 2022
8:15 - 9:00 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji (uwaga: miejsce podamy po dokonaniu rejestracji) rocketjobs.pl
8:00 - 9:30 Rejestracja uczestników
9.30 - 9.40 OTWARCIE
9.40 - 10.10 Showcase kampanii promujących instytucje kultury w social mediach - niestandardowe akcje i najlepsze praktyki | Karolina Kociołek, Socjomania
10.10 - 10.40 Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? | Joanna Frota Kurkowska, G2A
10.40 - 11.10 Boomersi, zetki, millenialsi. Jak komunikować nasze działania do różnych grup odbiorców? | Agata Patoła, Feeders, Rafał Krause, VMLY&R
11.10 - 11.30 PRZERWA KAWOWA
11.30 - 12.00 Sapiens w muzeum. Jak myśli i wybiera konsument kultury? | Piotr Bucki, bucki.pro
12.00 - 13.00 Ile za kulturę? Rozmowa o systemach subskrypcyjnych | Danuta Breguła, Newonce, Sylwia Szczepańska, Audioteka, Mateusz Węgrzyn, Teatr Powszechny
13.00 - 14.00 LUNCH
14.00 - 14.30 Startegia w komunikacji marek kultury | Natalia Drobniak, McCann
14.30 - 15.00 Employer branding instytucji kultury | Zyta Machnicka, Lightness.pl
15.00 - 15.30 Dezinformacja, technologia deep fake, wojna informacyjna - jak weryfikować fake newsy? | Wojtek Kardyś, wojtekkardys.pl
PROGRAM DODATKOWY (zapisy możliwe po zakupie biletu na konferencję)
16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski | spacer architektoniczny
16:30 Bardzo kulturalny Gdańsk | spacer historyczny z Łukaszem Darskim
19:30 Afterparty MwK
ŚRODA, 13 KWIETNIA 2022
8:30 - 9:15 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji (uwaga: miejsce podamy po dokonaniu rejestracji) rocketjobs.pl
8.30 - 9.30 Rejestracja
9.30 - 10.00 Dostępność instytucji kultury z perspektywy OzN | Wojciech Sawicki, Agata Tomaszewska, life on wheelz
10.00 - 10.30 Opowiadajmy jeszcze lepsze historie. Storytelling w kulturze | Jacek Szlak, Marketing przy kawie
10.30 - 11.00 Na co (jeszcze) mamy czas? Pandemiczne rytmy życia publiczności - perspektywa badań codzienności | Marek Krajewski | UAM
11:00 - 11.30 PRZERWA KAWOWA
11:30 - 12:00 Kultura w covidzie: case study hybrydowego festiwalu Unsound | Małgorzata Płysa, Unsound
12.00 - 12.30 Online. Siła wyższa. Cyfrowe trendy w kulturze | Zuzanna Ciesielska, Centrum Cyfrowe
12.30 - 13.00 Nie bój się sukcesu. Jak kultura może czerpać z doświadczeń agencyjnych? | Tomasz Gębala, Dziadek do orzechów
13.00 - 14.00 LUNCH
14:00 - 15.00 Jak skutecznie promować polską twórczość za granicą? Przykłady z branży muzycznej | Tamara Kamińska, Music Export Poland, Beata Wrona, Fabryka Rozgłosu, Agata Grenda, Gdański Teatr Szekspirowski
15.00 - 15.30 Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów | wystąpienie na podstawie raportu "Efektywność komunikacji marek" - Michał Zajdel (Kantar) i Michał Protasiuk (Google)
16:30 Bardzo kulturalny Gdańsk | spacer historyczny z Łukaszem Darskim
Wydarzeniu towarzyszą też dwa całodniowe warsztaty, które odbędą się 11 kwietnia. O tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury poprowadzi Agnieszka Obszańska, z przygotowywania edycji i promocji materiałów wideo Marcin Andrzejewski. Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.
Rejestracja:
- Warsztaty z Agnieszką Obszańską z tworzenia podcastów.
- Warsztat z Marcinem Andrzejewskim z bezkosztowego tworzenia materiałów audio i video
Konferencja Marketing w Kulturze organizowana jest 12-13 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, który jest partnerem wydarzenia. W programie dodatkowym przewidziano: zwiedzanie teatru, spacer po terenach dawnej Stoczni Gdańskiej i zajęcia twórcze. Organizatorzy przewidują także dostęp do wydarzenia w formie online.
W wydarzeniu na żywo może wsiąć udział limitowana liczba osób nie posiadających ważnego certyfikatu pełnego szczepienia przeciwko COVID19. Osoby mogą zakupić tylko bilet udziału w dwóch dniach konferencji. Osoby te obligatoryjnie muszą przed rozpoczęciem konferencji wykonać test na obecność COVID19 w punkcie testowania w miejscu wydarzenia. Cena biletu została podwyższona o koszt wykonania testu.
W razie pytań napisz na: [email protected]
Grupa na Facebooku: Marketing w Kulturze
marketingwkulturze.ikm.gda.pl